Friday, August 8, 2008

my 1st Birthday...

Assalamualaikum kawan-kawan...

Kali nie saya nak bercerita tentang 1st birthday saya. Atuk n Tok Lang yang plan nak wat birthday party nie. So party bertempat di rumah atuk dan semua sepupu-sepupu saya dijemput.Arif tak tau pun ape makna party, ape namanye kek, macamner lagu happy birthday n macamner nak tiup lilin. Nie sume pengalaman pertama saya..rasenye pasnie saya akan organize party saya sendiri..hehhehe..lagi happening kan...hehehhehe..okla biar gambar nie menceritakan semua yea..


Arif dengan abah Arif dengan Tokki


Arif dengan TokDik, Atuk dan Tok Lang (Party Planner)


Arif dengan Tok Mak dan Abah



Arif dengan Ammie dan Abah



Arif dengan sepupu-sepupu yang datang...

Arif dengan sebahgian hadiah-hadiah...

1 comment:

ibu said...

hi arif.. bestnya tgk arif sambut birthday. mesti dpt byk hadiah kan??