Thursday, July 24, 2008

me..myself...and...i...

Assalamualaikum kawan-kawan...

Hari ini saya nak bercerita tentang diri saya. Kalau abang long, kak long, abg chik sume nak wat karangan blehla ikut contoh cerita saya nie eik...hehehhehheh...

Nama saya Arif Iskandar Bin Lokman Hakim. Saya dilahirkan pada 21 Januari 2007 pada pukul 8.15 pagi di Hospital Selayang, Selangor. Berat saya sewaktu dilahirkan ialah 3.13kg. Nombor MyKid saya ialah 070121-10-XxXx. Saya tinggal di Metro Prima, Kuala Lumpur. Alhamdulillah, saya dilahirkan sebagai seorang Islam dan berbangsa Melayu.

Sekarang ini saya hanya mendapat pendidikan dalaman dari ammie dan abah. Saya amat mengemari Kumpulan Wiggles (rockstar group dari Australia). Sukan kegemaran saya adalah bermain bola dan bersilat. Makanan kegemaran saya adalah sate, ayam dan ikan. Minuman kegemaran saya semestinyala susu ammie saya. hehhehhe sedap..nyumm..nyumm...nyumm..

Di sini saya sertakan gambar-gambar comel saya dari dilahirkan hingga kini.
AMARAN: Kawan-kawan dilarang memanipulasikan gambar comel saya nie eik...




Umur : 2 hari Umur : 1 bulan

Umur : 3 bulan Umur : 4 bulan


Umur : 5 bulan


Umur : 6 bulan


Umur : 8 bulan Umur : 10 bulan


Umur : 11 bulan

p/s : Gambar-gambar terkini akan di 'update' tak lama lagi...tunggu.....


1 comment:

ibu said...

comelnye ariff ni...:)